وزیر راه و شهرسازی:

سامانه بارشی سیل آسا دیگری از فردا وارد کشور می‌شود

اسلامی گفت: سامانه بارشی سیل آسا دیگر از فردا وارد کشور می‌شود و مناطق از کشور را در برمی‌گیرد.

سامانه بارشی سیل آسا دیگری از فردا وارد کشور می شود/ آب نما ها باعث مسدود شدن راه های شهرکهنوج شده استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده در شهر‌های کشور گفت: بارش باران و رحمت الهی باعث وارد شدن خسارت‌های در شهر‌های مختلف کشور شده است.


او با بیان اینکه بارش رحمت الهی و سیل در روز گذشته باعث وارد شدن خسارتی در شهر‌های جنوبی کشور شده است، گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در روز‌های آینده در استان‌های دیگر هم درگیر سیل و بارش رحمت الهی خواهند بود.

اسلامی با بیان اینکه بارش سیل در استان‌های بوشهر هرمزگان و بلوچستان باعث وارد شدن خسارتی در راه‌ها پل‌ها شده و میزان خسارتی که در کرمان کهنوج وارد شده در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر بوده است.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: همکاران و نیرو‌های راهداری در تمامی مناطق سیل زده مستقر هستند و سعی در بازگشایی محور‌های مسدود شده دارند.

او با اشاره به اینکه با همکاری نیرو‌های راهداری امیدوارم هرچه سریعتر راه‌های آسیب دیده را بتوانیم ترمیم کنیم افزود: در برخی از مناطق جنوب شرق کشور به جای استفاده از جاده‌های فرعی و شریانی از آب نما استفاده کرده‌اند که همین موضوع باعث وارد شدن خسارت‌های در این مناطق شده است.

اسلامی تصریح کرد: استفاده از آب نما‌ها در زمانی که بارش‌ها زیاد می‌شود باعث مختل شدن جاده شده و موجب مسدود شدن راه‌ها می‌شود بنابراین باید در اولویت بتوانیم راه‌های مسدود شده را که بر اثر آب نما‌ها ایجاد شده را بازگشایی کنیم.

وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: هم اکنون تجهیزات به این مناطق ارسال شده و در حال ترمیم کردن مسیر‌های مسدود شده هستیم با همکاری نیرو‌های راهداری هستیم و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر راه‌ها را باز و عبور و مرور را برقرار کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدواریم پیش از آغاز بارش‌های دیگر بتوانیم راه‌های مسدود شده را بازگشایی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار