کرونا، اصناف شادگان را به تعطیلی کشاند

فرماندار شادگان از تعطیلی اصناف این شهرستان تا اطلاع ثانوی به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان فرماندار شادگان گفت: با هدف مقابله با ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تجاری و بازار‌ها مقرر شد تمام بازارها، مراکز تجاری، باشگاه‌های ورزشی و استخرها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی به منظور جلوگیری از ازدحام و تراکم جمعیت تا اطلاع بعدی تعطیل شوند.

او اظهار کرد: همه واحد‌های صنفی این شهرستان به جز نانوایی‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی، میوه فروشی و سوپرمارکت‌ها و نیز لوازم بهداشتی و داروخانه تعطیل خواهند بود.

حاجیان با اشاره به لزوم نظارت بر تردد‌ها در این شهرستان بیان داشت: تمامی خودرو‌های عمومی و شخصی در مبادی ورودی نظیر میدان بسیج توسط ایستگاه‌های ویژه پایش سلامتی از نظر ابتلا به بیماری کرونا به صورت ۲۴ ساعته غربالگری می‌شوند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم باید در خانه بمانند تا شاهد شکست کرونا و از سرگیری فعالیت‌ها به شکل عادی باشیم، تصریح کرد: شهروندان به جز ضرورت نباید از خانه خارج شوند و درصورت نیاز به تهیه مایحتاج عمومی باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و فاصله خود را با افراد حفظ کنند چرا که در این شرایط ممکن است افراد بدون علائم بیماری بوده، اما ناقل باشند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تاکنون در اهواز ۱۴۷ مورد، دزفول ۴۲، آبادان ۴۴، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۲۹، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۲۸، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان ۱۱، بهبهان ۱۰ و شوش ۱۱ مورد است.

همچنین افراد مبتلا به کرونا در رامهرمز و باوی ۸ مورد، کارون ۷، ایذه ۵، هندیجان ۴، اندیکا ۲، امیدیه، حمیدیه و رامشیر ۳ مورد و گتوند، باغملک و دشت آزادگان هرکدام یک مورد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.