وهاب‌زاده منتشر کرد؛

ویدئویی ناراحت‌کننده از بیماران کرونایی در اسپانیا

مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت ویدئویی ناراحت‌کننده از بیماران کرونایی در راهرو بیمارستانی در اسپانیا منتشر کرد و هشدار داد مردم درخانه بمانند.

ویدئویی ناراحت کننده از بستری بیماران در راهرو یک بیمارستان در اسپانیا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپانیا دومین کشور اروپایی پس از ایتالیاست که با بیشترین تبعات منفی و آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا روبه‌رو شده است. تلفات ویروس کرونا در اسپانیا طی روز‌های گذشته به بیش از ۱۸۰۰ نفر و آمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به حدود ۳۰ هزار نفر رسیده است.

علیرضا وهاب‌زاده مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت و درمان در جدیدترین پست توییتری خود ویدئویی از بیماران کرونایی بستری در راهرو بیمارستانی در اسپانیا را منتشر کرد و هشدار داد که این ویدئو می‌تواند در ایران هم مشاهده شود اگر مردم توصیه‌ها را جدی نگیرند و در خانه نمانند.

متن کامل این پست به شرح ذیل است:

«امکانات درمانی در هیچ ‌کجای دنیا جوابگوی چنین همه‌گیری بزرگی نیست و عبور از این بحران تنها با همراهی مردم امکان پذیر است ممکن است این تصویر ناراحت کننده از بستری بیماران در راهرو بیمارستان در اسپانیا، وضعیت فردا و‌ پس فردای ما هم باشد... اگر در خانه نمانیم...».

ویدئویی ناراحت کننده از بستری بیماران در راهرو یک بیمارستان در اسپانیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شقایق ایران
۱۸:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
قربون کور خودم ایران برم که ۴۰ساله تحریمه اما بهتر با وجدانهای از همه ی کشورهای اروپایی وامریکا جلو کرونا ایستاده از خدا میخوام بحق تن تبدار امام سجاد همه ی مریض رو شفا بده .
آخرین اخبار