دستاوردهای گروه جهادی طلاب مدافع سلامت البرز

مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت البرز از تشكيل گروه جهادی طلاب در جهت حمایت از خانواده‌های مستضعف و کمتر برخوردار و مقابله و پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز گفت : گروه جهادی طلاب مدافع سلامت البرز با دستور نماينده ولى فقيه در البرز به جهت حمایت از خانواده‌های مستضعف و کمتر برخوردار و مقابله و پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تشکیل شد.

او بابیان اینکه نیاز هر روز کشور عرصه فعالیت را مشخص می‌کند، افزود : یک روز نیاز کشور به مدافعان حریم و دفاع مقدس است و یک روز با مدافعان سلامت این امر محقق می‌شود.

مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز گفت : تا دیروز وظیفه طلاب حفظ سلامت انقلاب و دین مردم بود و از امروز حفظ سلامت جسمی مردم نیز در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی بابیان اینکه فعالیت گروه جهادی طلاب البرز با اهتمام امام جمعه كرج در مناطق محروم و کمتر برخوردار آغاز شد، افزود: انجام تست کرونا، ضدعفونی و گندزدایی روزانه معابر و منازل، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌هزینه بلاعوض اقلام ضروری خانوار و پک‌های بهداشتی بین محرومین و نیازمندان بخشی از فعالیت‌های گروه جهادی طلاب استان البرز است.

او با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه جهادی طلاب البرز افزود: تشکیل قرارگاه مرکزی محلات با محوریت مساجد، تشکیل کمیته فضای مجازی جهت نشر اطلاعات درست و جلوگیری از شایعات، راه‌اندازی موکب سلامت در مساجد استان، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت ٧٠٠ عدد در روز، تشکیل گروهای آموزشی کمک بهیار و پرستار و تشکیل کارگروه خیرین در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و کسب‌وکارهای کوچک از دیگر اقدامات این گروه جهادی در البرز است.

مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت البرز توزیع بسته‌های معیشتی را یکی دیگر از فعالیت این گروه عنوان کرد و گفت: با کمک گروهی از خیرین البرزی بسته‌های کمک معیشتی نقدی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر که طی شیوع این بیماری با مشکل مالی مواجه شده‌اند آماده و توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی بابیان اینکه فعالیت این گروه تنها به فضای فیزیکی محدود نمی‌شود، افزود : راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌هایی در فضای مجازی جهت معرفی تغذیه سالم، پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها، پاسخگویی به شبهات و مشاوره‌های روحی و مذهبی بخش دیگری از فعالیت گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز است.

او با تأکید بر اهمیت توجه به خانواده‌ بیماران مبتلا به کرونا، گفت: برقراری ارتباط و همراهی با خانواده بیماران کرونا و انجام کمک‌های مادی و معنوی بخش دیگری از فعالیت‌های این گروه جهادی است.

انتهاى پيام /خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.