بازرسان در سطح شهر رعایت قوانین بهداشتی را رصد می کنند

فرماندار کرج گفت: بسیاری از صنوف به صورت داوطلبانه مغاز های خود را بسته اند و با نصب پلاکارد با مضمون سلامت شهروندان فعالیت صنوف خود را متوقف کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  غفور قاسم، فرماندارشهرستان كرج گفت: براساس تصمیم هیأت نظارت بر اصناف شهرستان، بجز فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشان، پمپ بنزین ها ها،مراکز عرضه محصولات پروتئینی شامل؛ قصابی ها، مرغ فروشان و ماهی فروشان، مابقی واحدهای صنفی دراین شهرستان باید تا ١٥ فروردین ماه تعطیل باشند.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه با تأکید بر لزوم قطع چرخه انتقال ویروس کرونا،از صنوف و واحدهایی که مجاز به فعالیت نیستند، درخواست همکاری کرد و خواست تا برای حفظ سلامت مردم و شهروندان، اجرای این مصوبه را جدی بگیرند و نسبت به تعطیلی مغازه ها اقدام کنند.


قاسم پور با اشاره به بازدید از سطح شهر و تعطیلی اکثر کسبه مشمول اجرای این مصوبه خبر داد و افزود: بسیاری از صنوف بصورت داوطلبانه مغازه های خود را بسته اند و با نصب پلاکاردی با مضمون سلامت شهروندان برای ما مهم است كه هرگونه فعالیتی را متوقف کرده اند. 


او همچنین از حضور بازرسان فرمانداری کرج در سطح شهر خبر داد و گفت: پروتکل های بهداشتی به تمامی صنوف فعال و مدیران فروشگاه هایی که عرضه کالاهای اساسی مردم را در سطح شهرستان  عهده دارند، ابلاغ شده است و بازرسان بر اساس دستورالعمل های اعلامی روند ارایه خدمات را پایش می کنند. 

فرماندار كرج افزود: کنترل ترددها در ورودی فروشگاه ها و مراکز خرید و رعایت نکات بهداشتی در عرضه تولیدات از جمله مواردی است مراکز خدماتی ملزم به اجرا شده اند و در صورت نقض قوانین تعیین شده برخورد لازم صورت می گیرد. 

قاسم پور گفت : با همکاری آحاد افراد جامعه موفق به ریشه کنی این ویروس خواهیم شد و از مردم  نیز می خواهیم که با کاهش ترددهای درون شهری و موکول کردن دید و بازدیدهای عید به زمان مناسب تر برای حفظ سلامت خود و خانواده شان به زنجیره شکست ویروس کرونا بپیوندند.

انتهای پیام /خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار