راه اندازی تولید ماسک چهار لایه در کرمان

مدیر عامل کارخانجات فاستونی آسیا از راه اندازی خط تولید ماسک چهار لایه خبرداد.

راه اندازی تولید ماسک چهار لایه در کرمانسید حامد نیاکان مدیر عامل کارخانجات فاستونی آسیا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور وگسترش آن و لزوم پیشگیری و کنترل آن وبرای تامین بخشی از نیاز مردم، خط تولیدی از صفر تاصدبرای تولید ماسک در کارخانه راه اندازی کرده ایم.

او افزود: با توجه به ظرفیت خالی بعضی از دستگاهه راه اندازی تولید ماسک، با ۲۰۰ کارگر در خط تولید فعالیت خود را شروع کرده است

نیاکان بیان کرد: به طور روزانه ۲هزار ماسک عدد از ۳ هزار متر مربع پارچه پلی استروسیکوز در این کارخانه تولید می شود.درحال حاضر ماسک تولیدی به ستادفرماندهی نیروی انتظامی استان جهت استفاده پرسنل وخانواده محترمشان ارائه میگردد.

مدیر عامل کارخانجات فاستونی آسیا، بیان داشت: این امر با ۱۷ نفر کارگر که ۱۰ نفر مرد و۷ نفر خانم هستند با استفاده از ۱۰ دستگاه چرخ خیاطی،کار دوخت ودوز ماسک را بر عهده دارند.

او گفت: این ماسک ها با قیمت مصوب تنظیم بازار۳ هزارو ۴۶۰ تومان در چهارلایه کاملا بهداشتی وقابل شست وشو وبصورت ماسک صنعتی عرضه می شود.

نیاکان تصریح کرد: تاکنون این ماسک ها در مکان هایی که نامه از سازمان صمت داشته اند وهمچنین همکاران نیرو انتظامی توزیع شده است.

او بیان کرد: افرادی که تمایل به سفارش این نوع ماسک هستند می توانند با مراجعه به سازمان صمت و دریافت معرفی نامه می توانند به کارخانه به آدرس کیلومتر9جاده کرمان باغین بعداز پل بلوار حجاج مراجعه واز این محصول با قیمت عنوان شده، استفاده کنند.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار