اجرای محدودیت تردد به چرام

فرماندار چرام از اجرای محدودیت شدید تردد به این شهرستان و نظارت بر بازار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی فتاحی اصل فرماندار چرام درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای این شهرستان با اشاره به اینکه در مبادی ورودی این شهرستان محدودیت شدید تردد برقرار خواهد شد گفت: مردم ، گردشگران و مسافران از سفر غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند.

او با بیان اینکه همه مراکز درمانی، ادارات و نهادهای شهرستان، آمادگی کامل دارند تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک اقدامات درمانی لازم را انجام دهند افزود: شهروندان فقط برای خرید‌های ضروری خود از منزل خارج شوند و به هشدار‌های وزارت بهداشت مبنی بر خود قرنطینگی و در خانه ماندن توجه و از تجمع در مقابل فروشگاه‌ها و اصناف برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خودداری کنند.

او از ممنوع بودن فعالیت دستفروشان، ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در مساجد، ممنوعیت زیارت اهل قبور، فعالیت اغذیه فروشی‌های پرخطر، جلوگیری از عرضه کالا به صورت دستفروشی و بساط در خیابان‌ها و معابر شهرستان چرام ، برای سلامت مردم و جامعه ، تا اطلاع ثانوی خبرداد.

فرماندار چرام بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا واحد‌های غیرضروری تا پایان نیمه فرودین ماه تعطیل خواهند بود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.