دو مسیر ارتباطی ده محمد به طبس و دیهوک به زنوغان در خراسان جنوبی بازگشایی و محور اسدیه_ بیرجند در کیلومتر ۷ براثر سیلاب ناشی از بارش‌های رگباری مسدود شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سرهنگ رضائی ، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور ده محمد به طبس و محورمسدود شدن محور اسدیه _ بیرجند دیهوک به زنوغان که بر اثر بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد و در اکثر نقاط استان ازجمله محور قاین _ بیرجند و زیرکوه و محور نهبندان به سمت عربخانه و میغان بارش باران گزارش شده است.

او با بیان اینکه اکثر محور‌های استان لغزنده است، افزود: با توجه به اینکه بارندگی‌ها در استان ادامه دارد بنابراین افراد از سفر‌های غیرضرور حتما بپرهیزند و چنانچه سفر ضروری دارند باتوجه به آبگرفتگی آب نما‌ها و لغزنده بودن مسیر ضمن احتیاط در رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ رضائی با بیان اینکه امروز دو حادثه خسارتی در یک مکان در گردنه پدران محور سربیشه _ بیرجند به دلیل لغزنده بودن جاده و عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی رخ داد، گفت: حتما رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند و از ترمز و تغییر مسیر ناگهانی بپرهیزند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.