بسته اخبار حوادث امروز ۵ فروردین ۹۹؛

دستگیری سارقان با ۱۵ فقره سرقت در فومن/کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه۵  فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان با ۱۵ فقره سرقت در فومن


سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از دستگیری دو سارق با ۱۵ فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد
سرهنگ حمید انساندوست، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و اماکن در این شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی دو متهم این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند. گفت:با هماهنگی مقام قضائی، ماموران آگاهی به محل مورد نظر اعزام شده و متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ انساندوست افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی در شهرستان فومن اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن گفت: سارقان ۳۹ و ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در راستای مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی، ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی باری کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت:در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عاملان انتشار اخبار جعلی کرونا در فضای مجازی

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۶ نفر از عاملان انتشار اخبار غیر واقعی کرونا در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ علی صداقت سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی رصد فضای مجازی، تعدادی از انتشاردهندگان اخبار جعلی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی ۶ نفر از عاملان انتشار اخبار غیر واقعی کرونا در فضای مجازی در استان دستگیر شدند افزود: متهمان دستگیر شده ۲۸، ۲۰، ۴۵، ۲۳، ۵۸ و ۲۸ ساله هستند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند از مردم خواست اخبار موثق را از رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.