مسدود شدن راه ارتباطی ۹۱ روستا در شهرستان‌های تفتان و میرجاوه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: براثر جاری شدن سیلاب مسیر ارتباطی ۹۱ روستا در شهرستان‌های تفتان و میرجاوه مسدود شد.

خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: سیلاب اخیر علاوه بر قطع راه ارتباطی روستا‌های ذکر شده سبب تخریب آبنما‌های مسیر‌های فرعی میرجاوه - جون آباد و چاه احمد - گوهرکوه و همچنین آب بردگی جاده در مسیر کورین – قلعه بید شد.

وی بیان کرد: بعد از هشدار‌های اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به استان، مجموعه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و راهداران استان آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به تجربیات قبلی و پیش بینی بارش‌های بهاری، اقدامات لازم از قبیل لوله گذاری در نقاط لازم و تنقیه و پاکسازی دهانه پل‌ها در زمستان سال گذشته انجام شد.

وی تاکید کرد: تلاش همکاران ما به صورت شبانه روزی برای بازگشایی هر چه سریعتر مسیر‌های مسدود شده ادامه دارد. با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در کنار شرایط متغیر جوی، خودداری از انجام تردد‌های برون‌شهری ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های تلفنی هموطنان در خصوص وضعیت و ترافیک راه‌ها و همچنین شرایط جوی حاکم در مسیر‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.