فرماندار ویژه خرمشهر؛

خرمشهر از لحاظ بیماریابی و تشخیص بیماری کرونا جزو شهرستانهای اول خوزستان است

فرماندار ویژه خرمشهرگفت: خرمشهر از لحاظ بیماریابی و تشخیص بیماری کرونا جزو شهرستانهای اول خوزستان است لذا جامعه آماری ما می تواند جنبه مثبت و منفی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهربابیان اینکه ادامه تعاملات اجتماعی شرایط پیشگیری از کرونا را سخت تر میکند گفت:اگر تعاملات اجتماعی کماکان ادامه پیدا کند مطمئنا شرایط سخت تری در پیشرو خواهیم داشت لذا اعمال محدودیت‌ها نیاز به مشارکت مردمی دارد.

او با اشاره به اینکه بنا داریم که محدودیت هایی برای تردد مردم اعمال نماییم اما نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود: مردم میدانند نظام برنامه ریزی ما در چارچوب سیاستهای تشخیصی و درمانی توسط وزارت بهداشت به درستی انجام میشود و مردم نیز مشارکتهای خوبی داشته اند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: انتظار من از مردم این است فرمایشات مقام معظم رهبری و اقدامات مسئولان در راستای حفظ سلامت مردم را جدی بگیرند.

حیدری گفت: شهرستان خرمشهر از لحاظ بیماریابی و تشخیص بیماری کرونا جزو شهرستانهای اول استان خوزستان است لذا جامعه آماری ما می تواند جنبه مثبت و منفی داشته باشد.

او ادامه داد: جنبه مثبت از این جهت که نظام درمانی ما عملکرد خوبی داشته و توانسته بیماریابی را به خوبی تشخیص دهد ولی از جهت منفی نشان می دهد که مردم همچنان به تعاملات اجتماعَی خود اصرار دارند.

فرماندار ویژه خرمشهر اظهار داشت: لازم است همکاران ما در فضای مجازی اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند و از بزرگنمایی و یا دامن زدن به شایعات پرهیز کنند.

حیدری در پایان از شهروندان خرمشهری و مینوشهری که تا کنون موفق به خوداظهاری در سامانه غربالگری بیماری کرونا نشده‌اند، خواست تا در اسرع وقت نسبت به مراجعه به سایت  salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه اقدام کنند. انتظار می‌رود کارکنان دولت در خرمشهر نیز مشوق خانواده و دوستان خود برای شرکت در این خوداظهاری باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.