مربیان متخلف ماهشهر به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر گفت: تیم‌های محلاتی بدون توجه به این ابلاغیه همچنان در حال برگزاری مسابقات دوستانه هستند بنابراین مربیان متخلف ماهشهر به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

قادر شریفی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی تمامی اماکن و مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا متاسفانه در برخی از مناطق بندرماهشهر، شهرچمران، شهرک طالقانی، شهرک رجایی و روستا‌ها مشاهده شده که تیم‌های محلاتی بدون توجه به این ابلاغیه همچنان در حال برگزاری مسابقات دوستانه هستند.

او ضمن اعلام برخورد قاطع با متخلفان و باشگاه های که بدون رعایت قوانین فعالت دارند افزود: این تیم‌ها با سهل انگاری جان عده‌ای از ورزشکاران را در این شرایط سخت به خطر انداخته اند که طی هماهنگی‌های انجام شده مربیان این تیم‌ها شناسایی و بزودی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


با توجه به نوع کروناویروس، علائم می‌تواند از نشانه‌های سرماخوردگی عادی تا تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی باشد. همچنین بیمار ممکن است سرفه‌های چند روزه ظاهراً بدون دلیل نیز داشته باشد. کروناویروس مرس، برخلاف سارس، نه تنها دستگاه تنفس بلکه ارگان‌های حیاتی دیگر بدن مثل کلیه و کبد را نیز درگیر می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.