ماهی گیرانِ تعیطلات نوروز، که در تور پلیس افتادند تا دستبرد پسر به حساب پدر

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه پنجم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ماهی گیرانِ تعیطلات نوروز، که در تور پلیس افتادند تا دستبرد پسر به حساب پدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت گل درخت خرما جهت بذرافشانی از یک مزرعه کشاورزی با تلاش‌های مستمر و کار اطلاعاتی و اقدامات به موقع پلیسی موفق شدند دو نفر سارق را در محل شناسایی و دستگیر کنند.

سرگرد طولابی نژاد ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق نیز با اطلاع از سرقت تعدادی قالب‌های بنابی و میلگرد و مقادیری کابل از چندین شرکت، موضوع دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

او  تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس آگاهی، در این خصوص چهار نفر سارق شناسایی شدند که ضمن هماهنگی با مقام قضایی و طی چندین مرحله با عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق بیان کرد: در این زمینه همه اموال مسروقه کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

دستبرد پسر به حساب پدر

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان یزد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

ابوطالبی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص، متهم را شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.
سرهنگ ابوطالبی اضافه کرد: متهم دستگیر شده فرزند شاکی بوده که در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس فتا با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، به جرم خود اعتراف و اذعان داشت با توجه به دسترسی به کارت عابر بانک پدرش از اعتماد وی سوء‌استفاده کرده و به صورت مخفیانه از حساب بانکی پدرش اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

رئیس پلیس پلیس فتا یزد از شهروندان خواست: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت‌های بانکی را رعایت و به هیچ وجه اطلاعات کارت‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت مجبور بودن در اسرع وقت رمز بانکی را حتما تغییر دهند.

دستگيري سارق گل فروشي ها در میبد

 سرهنگ سيد محمد طاهر موسوي گفت: مدتي بود که اخباري مبني برسرقت از گل فروشي هاي شهرستان ميبد به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ واصل مي شد که در ادامه ماموران کلانتري ۱۱ اين شهرستان حين گشت زني هاي هدفمند شبانه در سطح حوزه استحفاظي به فردي مشکوک و به صورت نامحسوس حرکات او را تحت نظر قرار دادند.

موسوی افزود: ماموران با كنترل و مراقبت هاي پوششي متوجه شدند که فرد مورد نظر همان سارق مغازه هاي گل فروشي است و هنگامي كه اين فرد قصد ارتكاب سرقت داشت او را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد در پايان خاطرنشان کرد: سارق تاكنون به ۶ فقره سرقت اعتراف و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.