ساماندهی فعالیت‌ها ادارات کار کردستان بر مبنای"جهش تولید"

تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کار کردستان بر مبنای شعار سال "جهش تولید" ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان بر عزم این دستگاه‌ها برای بکارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر اهداف شعار "جهش تولید" تاکید کرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سالجاری، حول اهداف "جهش تولید" مدنظر مقام معظم رهبری ساماندهی می‌شود.

برهان صلواتی در این راستا نامگذاری امسال با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب را دلیلی اساسی برای بازنگری برخی رویکرد‌ها در حوزه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: در همین راستا و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری؛ بدستور وزیر کار، کارگروه ویژه "جهش تولید" در حال شکل گیری است و به محض ابلاغ به استان ها، در دستور کار قرار می‌گیرد.

صلواتی خاطرنشان کرد: باید زمینه سازی بهبود فضای کسب و کار در قالب کارگروه رفع موانع تولید، استفاده از ظرفیت‌های خالی واحد‌های تولیدی، فراهم سازی بازار مصرف و فروش تولیدات واحد‌ها و ... در راس برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال، سال نو را سال «جهش تولید» نامگذاری و تاکید کردند: جهش تولید باید تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.