سال 99 برای ملت ایران امیدآفرین است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: قطعا سال ۹۹ برای ملت بزرگ ایران امیدآفرین خواهد بود.

سال 99 برای ملت ایران امیدآفرین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید اظهار داشت: امیدواریم امسال، سالی پر از توفیق و پیروزی و هر آنجه خیر است برای ملت ایران باشد.

او با بیان اینکه سال گذشته مملو از موفقیت و نیز مشکلات و مصائبی بود، افزود: سال ۹۸ از جهات مختلف نظامی، و پشت سر گذاشتن تحریم‌هایی که نقطه امید دشمنان بود، موفقیت هایی برای‌مان در پی داشت.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به مشکلاتی زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی اضافه کرد: در پایان سال هم مشکلاتی به وجود آمد از جمله کرونا که عید امسال متاثر از این بیماری است ودید و بازدید و مسافرتها را محدود و ممنوع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت در هر مساله ای که دست بدست هم داده توانسته از آن عبور کند، یادآور شد: با رعایت بهداشت فردی و توجه به هشدارهای پزشکی می توان این بیماری را مهار کرد.

او با قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی که برای ریشه کنی این بیماری تلاش می کنند، تاکید کرد: همت و تلاش کادر درمان و همراهی مردم شرط اصلی گذر از این بحران است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نیز با همدلی و همراهی از بین می رود، گفت: مسوولان باید بیش از پیش به فکر مردم باشند و مردم هم کمک کنند تا بار فشار اقتصادی کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در ابعاد مختلف پیشرفته‌ای چشمگیری داشته ایم که نباید تحت تاثیر شرایط قرار گیرد، افزود: با رشد اقتصادی موجود تا چند سال آینده، اقتصاد اول منطقه خواهیم شد.

او اظهار داشت: سالی با افق های نو و امیدآفرین پیش رو داریم که نتیجه آن سرفرازی ملت ایران خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.