کاهش چشمگیر تردد در محور پل زال-اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: با اعمال محدودیت ترافیکی در محور پل زال-اندیمشک به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، تردد در این محور به شدت کاهش یافته است.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز سه شنبه ۵ فروردین ماه ۹۹ بازدیدی از ورودی پل زال-خرم آباد-اندیمشک و آخرین وضعیت اعمال محدودیت ترافیکی به همراه سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان و اعضای شورای تامین انجام شد.

او هدف از اعمال محدودیت ترافیکی و جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک سایر استان‌های کشور در محل عوارضی و ورودی اندیمشک را مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: اجرای این طرح در پل زال سبب کاهش چشمگیر تردد در محور مذکور شده است.

جهانگیری به برگزاری جلسات متعدد و روزانه ستاد مقابله با کرونا در اندیمشک اشاره و تصریح کرد: علاوه بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک، ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف این شهرستان، تعطیلی بازار‌ها و پاساژها، اعمال محدودیت ترافیکی در سطح شهر اجرا شده و تا پایان بحران ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

براساس اعلام  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان ۲۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده که به تفکیک در شهرستان‌های اهواز و دزفول هر کدام ۷ مورد، خرمشهر ۴ مورد، آبادان ۳ مورد، ماهشهر و امیدیه هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.