استقرار ایستگاه کنترل تردد خودرو‌های ورودی به شهر بستان

بخشدار بستان از استقرار ایستگاه کنترل تردد خودرو‌های ورودی به این شهر با هدف جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا ویروس خبر داد.

هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان و با هدف عملی کردن مصوبه اخیر فرماندار شهرستان دشت آزادگان، ترافیک و تردد خودرو‌های ورودی به شهر تحت کنترل قرار گرفت.

او افزود: کنترل مبادی ورودی شهر با همکاری مقامات نظامی سپاه و بسیج شهر، فرمانده ارتش میشداغ، نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان اداری شهر بستان، عملیات استقرار ایستگاه بازرسی و کنترل تردد خودروها، در محور عبدالخان به بستان، حمیدیه و کوت به منظور جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک ۱۰ به شهرستان دشت آزادگان و بستان انجام شد.

هاشمی زاده ضمن تشکر مجدد از همراهی صمیمانه مردم شریف بستان و روستا‌های تابعه جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و سلامتی هموطنان از مردم خواست تا ریشه کن نمودن بیماری فوق، صبوری و در خانه‌ها ماندن، از تردد‌های غیرضروری جدا خود داری نموده و همچنین با نیرو‌های انتظامی و نظامی مستقر در منطقه، جهت خدمت به هموطنان همچون همیشه نهایت همکاری را مبذول نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.