توقیف ۳۰ خودروی غیر بومی در الیگودرز

رییس پلیس راهور الیگودرز گفت: به رغم ممنوعیت تردد پلاک‌های غیر بومی در این شهرستان، اما امروز سه شنبه ۳۰ دستگاه خودرو به دلیل مقاومت و تمرد از دستورات صادره توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سروان محمد باقر ر شیدی رییس پلیس راهور الیگودرز گفت: به رغم ممنوعیت تردد پلاک‌های غیر بومی در این شهرستان، اما امروز سه شنبه ۳۰ دستگاه خودرو به دلیل مقاومت و تمرد از دستورات صادره توقیف شدند.

سروان محمد باقر ر شیدی  افزود: تا کنون ۳۰ دستگاه خودروی دارای پلاک غیربومی که از قوانین سرپیچی کردند به توقیف پلیس در آمده، به پارکینگ انتقال داده شدند و این برخورد تداوم دارد.

او گفت: این اقدام جهت حفظ سلامت شهروندان می‌باشد و با هیچ فردی مماشات نداریم.

رییس پلیس راهور الیگودرز اظهار داشت: اگر چه برخی افراد ممکن است در صورت توقف خودروی آن‌ها نگران شوند، اما در حال حاضر آنچه اولویت دارد سلامت کل جامعه هست و طبیعی است که ما قانون را در این شرایط بحرانی دقیق تر، بهتر و سختگیرانه‌تر اجرا می‌کنیم.

رشیدی  نیز از مسافران نوروزی خواست بدون درنگ الیگودرز را ترک کنند، هر خودرویی که به قصد مسافرت نوروزی به الیگودرز سفر کرده باشد توقیف و فک پلاک می‌شود.

او از شهروندان الیگودرز خواست در راستای کمک به قطع زنجیره شیوع این ویروس از هر گونه سفر و تردد بی مورد در سطح شهر جدا خودداری نمایند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده و تا کنون ۱۷ مورد ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار