با اعمال طرح زوج و فرد دراصفهان بالغ بر سی هزار خودرو جریمه شدند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:با اعمال طرح زوج و فرد از درب منازل برای محدودیت تردد شهروندان در شهر در چهار روز گذشته بالغ بر سی هزار خودرو جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ در استان اصفهان اظهار داشت: با اعمال طرح زوج و فرد از درب منازل برای محدودیت تردد شهروندان در شهر در چهار روز گذشته بالغ بر سی هزار خودرو جریمه شدند.

او افزود: طرح زوج و فرد اعمال شده تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان برقرار است و کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران شامل این محدودیت نیستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: تمام همکاران پلیس و نیرو‌های انتظامی در حالت آماده باش هستند و بیش از توان و انتظار برای مهار این شرایط می‌کوشند.

او تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین ماه هر خودرویی که در شهر تردد داشته باشد مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوربین‌های نظارتی خواهد شد؛ بنابراین از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.

او بیان داشت: تمام خودرو‌هایی که کنار حاشیه زاینده رود پارک شوند جریمه خواهند شد و تعدادی از این خودرو‌ها توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
باید جایزه داد با این فکرتون کسی که کار داره آخرش باید بیاد بیرون حالا ماشین خودش نشد با یه ماشین دیگه فرق ش اینه که تازه ماشین خودش امنیت بالاتری داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
زوج و فرد منظور تاریخ های زوج و فرد هست یا روزهای هفته زوج و فرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
واقعا که کارمندان چه گناهی کردن ،باید سرکارشان برن جریمه هم بشند
از اون طرف گفته میشه درخانه بمانید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
کارمندی که باید با وسیله نقلیه شخصی برود سر کار باید چه کار کند! استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم که امکان انتقال ویروس بیشتر است! متاسفانه کارمندان ادارات دولتی جزء مردم محسوب نمی شوند و جهت تامین نیازهای دولت باید سر کار حاضرشوند!!!!!