تدوین برنامه ایجاد جهش تولید در کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: تحقق شعار «جهش تولید» در استان کردستان نیازمند فراهم کردن زمینه های مناسب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  خالد جعفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار با فرمانداران شهرستان های تابعه استان، ضمن یادآوری اینکه در سالهای اخیر نامگذاری سال برمبنای مباحث اقتصادی بوده، تاکید کرد: تحقق شعار سال باید در اولویت اول اقدامات همه دستگاه های اداری قرار گیرد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در سال رونق تولید در حوزه صنعت و کشاورزی، افزود: در سال گذشته بهره گیری مناسب از تسهیلات ارائه شده موجب رونق تولید و تثبیت شغل در استان شده است. 

جعفری خاطرنشان کرد: شاید به تمامی اهدافی که داشتیم نرسیده ایم اما با توجه به تحریم های حاکم بر کشور، تولید داخلی رونق پیدا کرده و این امر نشان می دهد که علیرغم وجود مشکلات می توانیم تولید و اشتغال را رونق دهیم.

معاون اقتصادی استاندار کردستان، بر لزوم زمینه سازی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: طبق دستور استاندار محترم، از روز دوم سال تدوین برنامه برای ایجاد جهش تولید در استان، آغاز شده است.

جعفری با انتقاد از مناسب نبودن بستر اجرایی و نظارتی در حوزه تولید در فرمانداری ها، وظایف فرمانداری ها را در حوزه اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد.

او در ادامه بر اهمیت تسهیلات بانکی در ایجاد رونق و جهش تولید تاکید کرد و رفع مشکلات بانکها در پرداخت تسهیلات را حائز اهمیت دانست.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: باید در سال جاری بتوانیم نقش پررنگ تری در تولید و اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.