بسته اخبار حوادث قزوین امروز پنجم فروردین ۹۹

کشف الکل سفید غیر مجاز و سیگار قاچاق / عاملان قاچاق ۱۴ کیلوگرم تریاک در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر انبار و نگهداری غیر مجاز الکل سفید در یک باب منزل در شهر قزوین تحقیقات خود را آغاز کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲۹ گالن الکل سفید (اتانول) به مقدار ۵۴۰ لیتر که به صورت غیر مجاز انبار و نگهداری می‌شد، کشف کردند.

او اضافه کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران از یک واحد صنفی در قزوین ۸ هزار و ۷۶۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و ۱۴ بسته تنباکو کشف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: در نهایت متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ بیدستان شب گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه به یکدستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بازرسی از سواری پراید ۶ کیلوگرم تریاک، کشف شد.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: متهم ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۸ کیلو تریاک در قزوین

مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در کنترل محور‌های مواصلاتی در عوارضی آزاد راه " قزوین – کرج" به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو ۸ کیلو گرم تریاک کشف شد و راننده و سرنشین به همراه مواد مخدر و خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سرنشین خودرو قصد انتقال مواد از طریق خودرو‌های عبوری به قزوین را داشته است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار