رونق تولید واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی طی سال گذشته

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی بر اهمیت نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: در سال ٩٨، شاهد رونق تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم و در سال جدید نیز امید است بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای واحدهای صنعتی تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،سید مرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی امروز در بازدید از واحد تولیدکننده ژل و مواد ضدعفونی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان در خصوص برق، اظهار کرد: خوشبختانه سال قبل با پیگیری‌های استاندار محترم، وزارت نیرو متعهد شده که برق واحدهای تولیدی را تامین کند.

او با تاکید بر لزوم تحقق شعار جهش تولید در واحدهای صنعتی استان افزود: در شهرک صنعتی شهید سلیمی، ٣٢ واحد تولیدی عملیات ساخت و ساز را انجام داده و ماشین آلات خود را نیز مستقر کرده‌اند، اما در تامین برق مشکل دارند که امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، با حضور در واحد تولیدی دارو گستر هجرت تولید کننده ژل ومواد ضدعفونی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی با اهدای شاخه گل از کارگران و کارکنان پیشتاز در پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.