تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود گفت: باید تردد بین شهر‌ها را بسیار کاهش داد.

تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان با بیان اینکه شرایط کشور کرونایی است و امروز تمام دنیا درگیر این بیماری هستند گفت: تمام کشور‌هایی که اوضاع خوبی مالی داشته و تحت تاثیر تحریم هم نیستند امروز صدایشان در آمده است.

او افزود: کشور ما حوادث طبیعی زیادی را هم تجربه می‌کند که به یاری خداوند در این بحران‌ها هم موفق خواهیم شد.

همتی با اشاره به اینکه امروز همه دستگاه‌ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی و ارتش پای کار هستند تصریح کرد: مردم واقعا پای کار هستند و اتفاقاتی که در کشور‌های دیگر افتاد و مغازه‌ها غارت شد را ما نداشتیم.

او با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود گفت: باید تردد بین شهر‌ها را بسیار کاهش داده و با همکاری مردم این بیماری را کنترل کنیم.

همتی گفت: اگر مردم پای کار باشند و همکاری کنند این بحران را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

او تصریح کرد: این بیماری در قرن گذشته بی‌سابقه بوده و تمام کشور‌های دنیا را درگیر خودش کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه هلال‌احمر در خط مقدم بحران‌هاست و ما در کنار مردم هستیم افزود: کار هلال‌احمر در زمان تشدید تدابیر کرونایی سخت‌تر خواهد شد و مسافران قصد برگشت به شهر‌های خود را می‌کنند و باید کاملا از آن‌ها مراقبت کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در بحث سیل کرمان و به‌ویژه شهرستان رودبار جنوب بیشترین آسیب را دیده است بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر تا پایان امدادرسانی به مردم سیل‌زده پای کار است و همکاری خواهیم کرد.

او با بیان اینکه تمام حساب‌های جمعیت هلال احمر متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها بلوکه است و آمریکای خبیص دست‌بردار نیست افزود: امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
خبیث=خبیص
آخرین اخبار