راه اندازی کارگاه تولید لباس ایزوله در گچساران

کارگاه تولید لباس ایزوله در گچساران راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : یکی از اصلی‌ترین مشکلات برای مقابله با ویروس کرونا کمبود تجهیزات و وسایل بهداشتی است که برای رفع این مساله کارگاه تولید لباس مخصوص حفاظت در مقابل کرونا و ماسک در بیمارستان بعثت صنعت نفت راه‌اندازی شده است.
 
محمد محمدی افزود : روزانه ۲۰۰ عدد ماسک و ۱۵ عدد لباس یکپارچه ایزوله ضد نفوذ چند بار مصرف آنتی باکتریال مناسب (نانویی) مخصوص کادر مقابله با کرونا در این کارگاه تولید ، پس از اتوکلاو  Autoclave  ( استریل کردن ) میان کادر درمانی مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توزیع می شود.
 
او گفت: از نخستین ساعت های اخطار شیوع کرونا در کشور ، مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز همچون سایر مراکز درمانی اقداماتی با هدف کنترل و جلوگیری از سرایت این ویروس انجام داده اند.
 
محمدی بیان کرد : کارگاه تولیدی لباس یکپارچه ایزوله ضد نفوذ چند بار مصرف آنتی باکتریال مناسب (نانویی) و ماسک ۶ لایه در بیمارستان بعثت صنعت نفت به همت بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و تعدادی بانوی داوطلب به صورت خودجوش و رایگان راه اندازی شده است.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تلاش بانوان در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان‌ها و معامله با خداوند دانست و گفت: این کارگاه در ۲ شیفت مشغول به فعالیت است.
 
 در حال حاضر ۱۳ هزار نفر زیر پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.