تعطیلی اماکن گردشگری و زیارتی در بهمئی

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: اماکن گردشگری و زیارتی این شهرستان تا پایان شیوع کرونا ویروس تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حمکت اله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به ضرورت پیشگیری از ویروس کرونا گفت: در راستای اجرای سیاست‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا و مصوبات شورای تأمین، اماکن گردشگری، تفریحی و زیارتی این شهرستان تعطیل و هیچ گونه خدماتی به مسافران نوروزی ارائه نمی‌شود.

حمکت اله سنایی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور در اولین فرصت ستاد پیشگیری از این بیماری تشکیل و تعطیلی صنوف غیر ضروری، برپایی ایستگاه غربالگری و تب سنجی، ضدعفونی معابر عمومی شهر و روستاها با همکاری بسیج مردمی مصوب و اجرایی شد.

صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز گفت: در راستای کنترل و اطمینان از تعطیلی اماکن گردشگری در این شهرستان حضور پیدا کردم.

صفایی افزود: خوشبختانه همه اماکن اقامتی، بوم گردی و تفریحی شهرستان بهمئی تعطیل هستند و هيچ گونه خدماتی به مسافران نوروزی ارائه نمی‌شود.

او بیان کرد: با پایان ویروس کرونا برای هموطنان و همه کسانی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر میکنند برنامه های شاد و متنوعی در نظر گرفته می‌شود و قطعا در آن زمان میزبان خوبی برای هموطنان خواهیم بود.

بنا بر این گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان سفر خود در ایستگاه غربالگری ورودی شهرستان بهمئی با تقدیم گل از زحمات نیروهای بسیج و بهداشت و درمان آنها تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.