کنترل ویژه تمامی محورهای ورودی استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از غلبه بر کرونا میزبان گردشگران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندارکهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از ایستگاه های غربالگری کرونا در محورهای ورودی استان گفت: آمد و شد در محورهای ورودی استان با استقرار گروه‌ های ویژه به شدت کنترل می‌ شود.
 
حسین کلانتری از روزهای ابتدایی ورود این ویروس به استان تا به امروز به صورت مستمر و سرزده از بعضی ایستگاه های غربالگری از جمله ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان بازدید و از نزدیک بر روند کنترل ورود و خروج مسافران در این محور مواصلاتی نظارت داشته است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان با تاکید بر اینکه کنترل ورودی های استان از جهات مختلف حائز اهمیت است، محور یاسوج_اصفهان از مسیر پل کتا را مهم ترین ورودی استان عنوان کرد.
 
کلانتری بیان کرد: باتوجه به دستورالعمل ابلاغی، اجرای کامل این دستورالعمل برای کنترل ورودی پل کتا و اطمینان یافتن از جلوگیری از ورود افرادی که احتمال ابتلا به این ویروس را دارند، حائز اهمیت است.
 
او افزود: همانگونه که بارها از طریق رسانه ملی و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل ها، رستوران ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه ها و پارک ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.
 
استاندار گفت: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا مسیر مناسبی را برای تردد انتخاب کنند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند،اما اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان مهم ترین اولویت ما است، بعد از شکست ویروس کرونا و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.
 
کلانتری بیان کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.
 
او از استقرار تیم های پایش سلامت و ایستگاه های غربالگری در همه محورهای ورودی استان خبر داد و گفت: تیم های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه‌ محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.