شایعه انتقال ویروس کرونا در برخی اصناف یاسوج شایعه یا واقعیت؟

رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: در روزهای اخیر اخبار و اطلاعیه هایی در فضای مجازی مبنی بر انتقال ویروس کرونا در شهر یاسوج منتشر شده است که صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی ارشدی رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در اصناف شهر یاسوج مشاهده نشده است و مردم به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند.

او افزود: پیام‌های بی اساس در فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی و هراس مردم این شهر شده است.

رئیس اتاق اصناف یاسوج بیان کرد: تمامی پیام‌های ارسال شده از سوی برخی افراد خاطی و غرض ورز در فضا‌های مجازی جعلی و کذب هستند.

ارشدی گفت: برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه قضایی، در حال پیگیری است.

او بیان کرد: اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی بر اصناف و گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در شهرستان بویراحمد تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج افزود: اصناف میوه فروشان، خواربار فروشان، قصابان و مرغ فروشان، ونانوایی‌ها را که در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم هستند، به صورت روزانه بازرسی می‌شوند.

او از همشهریان خواست هر گونه اطلاع رسانی و اخبار‌های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می‌شود از سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.