کارگاه‌های تولید پوشاک در گناوه، ماسک تولید می‌کنند

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: چهار کارگاه تولیدی پوشاک در سطح گناوه با توجه به نیاز مراکز درمانی و نیرو‌های بسیج مردمی مبارزه با کرونا ماسک تولید می‌کنند.

کارگاه‌های تولید پوشاک در گناوه، ماسک تولید می‌کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس حقیقی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گناوه بیان کرد: با توجه به شروع ویروس کرونا در کشور و بسته شدن مغازه‌ها و کارگا‌ه‌های تولیدی پوشاک در سطح شهرستان و نیاز مبرم به ماسک این کارگا‌ه‌ها زیر نظر فنی حرفه‌ای گناوه و مرکز بهداشت شروع به تولید ماسک کردند.

او افزود: روزانه هر کارگاه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ ماسک تولید می‌کند و به صورت رایگان در اختیار مرکز بهداشت گناوه قرار می‌دهد تا بعد از استریل شدن در اختیار بیمارستان‌های گناوه و همچنین افراد نیازمند اولویت اول به صورت رایگان قرار گیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گناوه تصریح کرد: هزینه تولید این ماسک‌ها را مرکز فنی و حرفه‌ای استان و همچنین خیرین متقبل شده است و به سفارش آن‌ها به صورت رایگان توزیع می‌شود.

حقیقی عنوان کرد: افرادی که در این کارگاه‌ها کار می‌کنند به صورت خود جوش و کاملا رایگان روزانه بین چهار الی پنج ساعت کار می‌کنند.

او در پایان از افرادی که می‌توانند در تولید ماسک رایگان کمک کنند خواست که به این مرکز مراجعه تا در کارگا‌ه‌ها مشغول به کار شوند و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

شهرستان گناوه با جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در شمال استان بوشهر قرار دارد و یکی از بنادر تجاری و گردشگری مهم این استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.