اصناف و بازار مهاباد تعطیل است

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: فعالیت همه واحد‌های صنفی به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی مردم تا پایان ۱۵ فروردین ممنوع است.

لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است و بازرسان در دو شیفت صبح و عصر و در صورت نیاز شبانه در سطح شهر و روستا‌ها حضور خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر مایحتاج عمومی مردم در شهرستان موجود است، افزود: پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت همه واحد‌های صنفی به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی مردم تا پایان ۱۵ فروردین ممنوع است.

لاجانی اضافه کرد: صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی شهروندان ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در صورت تخلف توسط بازرسان به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

او با اشاره به تعطیلی خودجوش بیشتر واحد‌های صنفی گفت: امید است هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این ویروس بتوانیم دوباره به بازار مهاباد رونق ببخشیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.