شهروندان ساکن در مسیر آخر عباسی تبریز هرچه سریعتر محل را تخلیه کنند

شهردار منطقه پنج تبریز از نصب اخطاریه ترک محل در محل ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر مهرانه رود خبر دادوگفت:ساکنان در مسیر آخر عباسی تبریز هرچه سریعتر محل را تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوانازتبریز،میر علی اصغر نساج شهردار منطقه پنج تبریزاز نصب اخطاریه ترک محل در محل ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر مهرانه رود خبر داد و گفت: برابر اعلام و اخطاریه اداره کل هواشناسی، در مورد سیلابی شدن استان در روزهای آینده، بنرهایی در مسیر آخر عباسی که داخل مسیر و حریم مهرانه رود ساخت وسازهایی در سال‌های گذشته انجام گرفته، نصب شده است.

او با این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از بارش‌های بهاری که در روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود از شهروندان خواسته‌ایم محل را ترک کنند.

او اظهار کرد: در صورت عدم اجرای این درخواست از سوی شهروندان، شهرداری می‌تواند با استناد به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام به جمع آوری و آزادسازی بستر و حریم رودخانه کند.

او  به لایروبی بستر مهرانه رود اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های این منطقه با بسیج ماشین آلات اقدام به لایروبی مهرانه رود در حد فاصل جاده تهران تا آخر عباسی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.