امیرسرتیپ جهانشاهی مطرح کرد؛

استقرار ۷۴۰۰ تخت در کشور توسط نیروی زمینی ارتش

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش از استقرار ۷۴۰۰ تخت بیمارستانی جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی نیروی زمینی در نمایشگاه ببین المللی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت بهتر اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح کشور سلسله رزمایش ارتش از جمله ایجاد نقاهتگاه انجام شده که در ۲۴ استان کشور تا این لحظه ۷۴۰۰ تخت پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود: راه اندازی این بیمارستان مستقر در نمایشگاه بین المللی، ۴۸ ساعت به طول انجامیده است، در این بیمارستان کادر درمانی حضور دارند و این اقدامی که ارتش جمهوری اسلامی انجام داده می تواند برای دیگر کشورها الگو باشد.


بیشتر بخوانید:اقدامات ارتش در راستای برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کروناست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
آخرین اخبار