زمان آغاز فعالیت مراکز آموزشی مشخص نیست

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: تصمیمی برای تعیین زمان فعالیت مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد صورت نگرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهاب رزمی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای تعیین زمان فعالیت مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد در استان صورت نگرفته است.

او با بیان اینکه خانواده‌ها  نگران حضور فرزندانشان در کلاس‌های درس هستند افزود: هنوز تصمیمی برای فعالیت این مراکز آموزشی گرفته نشده و تا زمان عبور از بحران کرونا هرگونه فعالیتی که منجر به تجمع افراد شود، ممنوع است.

رزمی بیان داشت: برابر تصمیم مجموعه مدیریتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آغاز فعالیت کلاس‌ها در مراکز آموزشی کانون به بعد از بحران کرونا موکول شد.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تصریح کرد: برای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا بازرسانی تعیین شده که به صورت شبانه روزی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را بررسی و گزارش آن از طریق مدیریت بازرسی استانداری به اطلاع رئیس ستاد مقابله با کرونا می‌رسد و از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود تا ثبت گزارش کارکنان به صورت دستی در بدو ورود انجام شود. 

 این مقام مسئول اظهار داشت: همه کارکنان فروشگاه‌ها باید با رعایت اصول خود مراقبتی نسبت به استفاده دستکش در تمام طول زمان ساعات کاری خود اقدام کنند و ضدعفونی و گندزدایی محل فروشگاه‌ها با جدیت و به صورت مستمر باید انجام شود و علاوه بر این در زمان مراجعه مشتریان در بدو ورود نسبت به ارائه دستکش اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.