ارسال ده‌ها خودروی نظامی ترکیه به سوریه

ترکیه با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و فرستادن نظامیان ارتش خود به مناطق شمال غربی سوریه همچنان آتش‌بس در این منطقه را نقض می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی الجدید، در حالی که تروریست‌های تحت حمایت ترکیه همچنان آتش‌بس در مناطق شمال غربی سوریه را با بمباران مواضع سوری نقض می‌کنند، ترکیه با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و فرستادن نظامیان ارتش خود به این مناطق مواضع نظامی خود را تقویت کرده است.

ترکیه پس از اینکه ظهر روز چهارشنبه تروریست‌ها یک پل را در مسیر جاده بین المللی «ام ۴» منفجر کردند حالا امروز ترکیه یک ایستگاه نظامی در نزدیکی این پل ایجاد کرد.

این در حالی است که بنا به توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه، گشتی‌های مشترک ترکیه و روسیه در مسیر جاده بین المللی مسئولیت نظارت بر آتش‌بس را برعهده دارند و اقدام ترکیه در ایجاد پست‌های نظامی جدید نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

گروه‌های تروریستی مواضع نیرو‌های ارتش سوریه را در نزدیکی روستای السرمانیه در غرب حماه بمباران کردند. محور‌های الفطیره و کنصفره در جبل الزاویه در استان ادلب هم شاهد نقض آتش‌بس توسط تروریست‌ها بود که در هر دو با پاسخ مناسب ارتش سوریه همراه بود.


بیشتر بخوانید: کشته شدن دو نظامی ترکیه در حمله گروه پ ک ک


نیرو‌های ترکیه پس از منفجر شدن پل الکفیر صبح امروز پنجشنبه یک پست نظامی را در شهرک الکفیر واقع در حومه شهر جسر الشغور در غرب استان ادلب ایجاد کردند.

یک کاروان نظامی مرکب از ده‌ها خودروی نظامی وارد روستای الکفیر در نزدیکی جاده ام۴ شدند تا یک پست نظامی ایجاد کنند آن هم پس از اینکه تروریست‌ها پل الکفیر روی جاده بین المللی را منفجر کرده و باعث تخریب آن شدند.

یک گروه تروریستی با هدف مانع‌تراشی در برابر گشت‌زنی‌های مشترک روسیه و ترکیه در ادلب و مسدود کردن جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه، پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب واقع در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه (ام فور) را منفجر کرد.

ترکیه ظرف روز‌های گذشته سه پست دیدبانی جدید در روستا‌های بداما، الناجیه و الزعینیه درحومه غربی جسر الشغور ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار