فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی خبر داد؛

تداوم رزمایش پدافند زیستی در بوشهر

امیر سرتیپ دوم طالب زاده از تداوم رزمایش پدافند زیستی توسط پایگاه هوایی شهید یاسینی در شهر بوشهر خبر داد.

تداوم رزمایش پدافند زیستی در بوشهربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم علی اکبر طالب زاده ارشد قرارگاه زیستی ارتش و فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ تداوم رزمایش پدافند زیستی با محوریت پایگاه هوایی شهید یاسینی ادامه دارد.

او افزود: پیشگیری و پایش شیوع کرونا در شهر بوشهر با ضد عفونی اماکن، معابر اصلی و خودرو‌ها در سطح بوشهر در حال انجام است.

فرمانده پایگاه شهید یاسینی با بیان اینکه این رزمایش زیستی تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش در استان بوشهر و به فرماندهی این یگان در حال انجام است تصریح کرد: این پایگاه تاکنون اقدامات متعدد و متنوعی را در راستای گندزدایی و ضد عفونی معابر اصلی و خودرو‌های شهر بوشهر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و بنا بر وظیفه ذاتی پایگاه بوشهر به عنوان ارشد نظامی نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
آخرین اخبار