ملکی خبر داد؛

سقوط مردی ۶۰ ساله در چاه خانگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه سقوط فردی درون چاه، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حادثه سقوط فردی درون چاه، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۸ عصر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان غیوری شهرری به سازمان ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، افزود: محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی بود که در بخشی از حیاط آن و در جوار دیوار چاه آبی وجود داشت و فرد یک مالک ۶۰ ساله بود که در کنار چاه حضور داشته و یکباره دهانه چاه و مزاییک‌ها تخریب شد و فرد به داخل چاه سقوط کرده بود.

ملکی با بیان اینکه فرد در انتهای چاه محفوظ شده بود، گفت: آتش نشانان با احتیاط کامل ایمن سازی لازم را انجام دادند و پس از تلاش موفق شدند فرد را زنده از چاه خارج کنند، فرد مصدومیت زیادی نداشت و برای یک معاینه کلی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی با بیان اینکه عملیات در ساعت ۱۹:۳۷ دقیقه به پایان رسید، گفت: شهروندانی که چاه‌های قدیمی دارند، در صورتی که قصد استفاده از آن را ندارند دهانه چاه را ببندند یا آن را مقاوم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار