فساد و فحشا در ارتش رژیم صهیونیستی؛ سوء استفاده تبلیغاتی از زنان و دختران

ارتش رژیم صهیونیستی از زنان و دختران برای تبلیغ خود سوء استفاده ابزاری می‌کند، موضوعی که رسانه‌های این رژیم به آن اذعان کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه های 12 و 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا گزارش هایی درباره این سوء استفاده منتشر کردند.

شماری از نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی به این دو شبکه خبر دادند ارتش رژیم صهیونیستی و شماری از شرکتهای تسلیحاتی این رژیم از آنها برای تبلیغ تسلیحات خود سوء استفاده کرده اند.

این زنان و دختران در مقابل دوربین های تلویزیونی اعتراف کردند آنها را مجبور کرده اند با هدف تبلیغ تسلیحاتی همچون مسلسل یا کلت لباس های برهنه ای به تن کنند تا این تسلیحات بهتر دیده شوند.

این در حالی است که گزارش های متعددی درباره سازمان دهی بودن پدیده نظامیان زن اینستاگرام منتشر شده است.

از چندی پیش پدیده ای به نام دختران نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اینستاگرام شکل گرفته است.

تصور اولیه از این تصاویر آن است که دختران و زنان صهیونیست که دوره ضرورت یا احتیاط خود را سپری می کنند در شرایط بسیار خوبی به سر برده و مشغول تفریح هستند.

اما گفتگو با شماری از این افراد ابعاد جدیدی از سوء استفاده ارتش صهیونیستی از آنها را در چارچوب برنامه های تبلیغاتی خود افشا کرد.

گفتگوی انجام شده با شماری از این دختران نشان داد آنها به خواست و تمایل خود تصاویر را منتشر نکرده بلکه مامور انتشار این تصاویر هستند و در مقابل آن پول دریافت می کنند.

این دختران موظف هستند تسلیحات مختلف ارتش رژیم صهیونیستی را به شکل غیر مستقیم در صفحات خود در اینستاگرام تبلیغ کرده و از بدن خود برای تبلیغ و فروش بیشتر تسلیحات کشتار و تخریب ارتش صهیونیستی استفاده کنند.

این دختران را یکی از نظامیان زن صهیونیست به نام "ا. ج" فرماندهی و هدایت می کند.

برخی از آنها جزو پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی بوده و برخی دیگر نیز با وجود پایان دوره خدمت در مقابل دریافت حقوق به این فعالیت تبلیغاتی خود همچنان ادامه می دهند.

فرمانده آنها در حال حاضر بیش از 600 هزار فالوور در اینستاگرام دارد و توانسته است با انتشار تصاویر مستهجن و زننده از دختران صهیونیست در حال تمرین با سلاح های مختلف ساخت رژیم صهیونیستی تعداد زیادی را به صفحه خود جلب کند.

بر اساس افشاگری های صورت گرفته این دختران در مقابل انتشار تصاویر شبه مستهجن خود با تسلیحات رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم پول دریافت می کنند و با استفاده از تصاویر واقعی خود در صفحات اجتماعی که با هدف بهبود چهره رژیم صهیونیستی انجام می شود حق الزحمه می گیرند.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی زنان هم همانند مردان موظف به طی کردن دوره ضرورت و احتیاط هستند و گرچه مدت آن نسبت به مردان کمتر است اما الزامی بودن آن برای آنها از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی آغاز و حتی پیش از آن نیز زنان صهیونیست در سازمان های تروریستی همچون هاگانا حضور چشمگیری داشتند.

در سایه این حضور سوء استفاده از زنان و دختران در ارتش رژیم صهیونیستی نیز به اشکال و شیوه های مختلف آن هم شکل گرفته است و کمتر دوره ای را می توان یافت که یک یا چند رسوایی اخلاقی ژنرال های صهیونیست با افسران زن زیر دست خود افشا و رسانه ای نشود گرچه به اعتراف رسانه های صهیونیستی بسیاری از این موارد توسط ارتش این رژیم محرمانه باقی می ماند.

بهمن ماه گذشته بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد یکی از افسران بلندپایه این رژیم را به دلیل تعرض به یکی از زنان زیردستش محاکمه می کند.

پیش از این افسر که ارتش حاضر به افشای نامش نشد فرمانده عملیات نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به دلیل سوء استفاده جنسی از شماری از افسران زیر دست خود از کار معلق شده بود.

به اعتقاد کارشناسان ، تعرض و سوء استفاده جنسی از زنان در ارتش رژیم صهیونیستی به امری رایج در ساختار ارتش این رژیم تبدیل شده است به نحوی که به سطح اعتیاد به مواد مخدر رسیده است.

شکایت نظامیان زن رژیم صهیونیستی از سوء استفاده جنسی از آنها در داخل ارتش روز به روز افزایش پیدا کرده است.

در گزارشی رسمی صهیونیستی که آذرماه گذشته منتشر شده بود، این نکته فاش شد که طی 2 سال گذشته 20 درصد به شمار شکایت ها از تعرض و تجاوز در داخل ارتش صهیونیستی افزوده شده است در حالی که گفته می شود بسیاری از این تعرض ها توسط قربانیان آن گزارش نمی شوند.

روزنامه هاآرتص هم با وجود تمام محافظه کاری های خود اعتراف کرد طی سال 2016 بیش از یک هزار مورد تجاوز جنسی در داخل ارتش صهیونیستی گزارش شده است، اما فقط به 125 مورد آن رسیدگی شده است.

این در حالی است که به نوشته این روزنامه در سال 2018 ارتش به 158 پرونده در این زمینه رسیدگی کرده است .

حال اگر 20 درصد افزایش نسبت به سال های قبل از آن را در کنار این آمار قرار دهیم می توان به عمق این مشکل در ساختار نظامی این رژیم پی برد.

گفتنی است بر اساس آمار رسمی 33 درصد از پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی را نظامیان زن تشکل می دهند و برخلاف آنچه رژیم اشغالگر قدس سعی در نشان دادن آن دارد ، شرایط بسیار بدی را در این ساختار نظامی تجربه می کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۲:۴۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به امید خدا صهیونیسم در حال پوسیدن و از بین رفتن هست. اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
یک موشک مافوق صوت خلیخ فارس تا نابودی غده سرطانی
Germany
لیلی
۲۱:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
در ارتشی که هیچ پایبندی اخلاقی وجود نداره و زنها هم در آنجا حضور دارن بیشتر ازین توقعی نیست...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
صهیونیستها ادمهای فاسدی هستن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ .
و هر کس که خدا و رسول و اهل ایمان را ولیّ و فرمانروای خود داند (فیروز است) که تنها لشکر خدا فاتح و غالب خواهد بود.
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
درود و خداقوت بر دانشمندان و دلاوران مقتدر و قدرتمند و خردمندان بصیر امت واحده رسول الله ص سپاهیان ارتش عظیم و با شکوه و با عظمت متحد و یکپارچه و هماهنگ سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۷:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
به عقاید خودشون هم پایبند نیستند
بیشتر نژاد پرست هستند تا بیشتر یهودی باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ، مجلس ایران برای رفاه حال سربازان نمیخواد قدمی برداره؟ دوسال خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
انشاءا... ک بقول رهبر عزیزمون این غده سرطانی هرچه زودتر محو بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بزودی اسرائیل نابوداست شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم نسل این جونورای پست منقرض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
غیر از این از رژیم اسراییل توقع دارید ..انشاا..به زودی اسراییل این ننگ از سرزمین فلسطین پاک میشود..اندکی صبر سحر نزدیک است
آخرین اخبار