تردد خودرو‌ در جاده‌های استان یزد بیش از ۷۵ درصد کاهش یافت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در هفت روز نخست امسال تردد خودرو در جاده های استان یزد نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از ۷۵ درصد کاهش یافته است.

تردد خودرو‌ در جاده‌های استان یزد بیش از ۷۵ درصد کاهش یافتمحمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت گو با در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: ️بنابر اطلاعات و گزارش دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند ترددشمار، در هفت روز نخست امسال مجموع تردد ورودی به استان یزد ۷۹ هزار و ۲۰۰ خودرو و مجموع خودرو‌های خروجی از استان به ۶۹ هزار و ۵۶۹ بوده است.

رستگاری به روند نزولی تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان یزد اشاره و تصریح کرد: در هفت روز نخست نوروز پارسال، ورود ۲۷۹ هزار و ۵۶۲ خودرو به استان  یزد و خروج ۳۰۰هزار خودرو از جاده‌های استان به ثبت رسیده است که  مقایسه آمار تردد خودرو‌ها در امسال و پارسال حکایت از کاهش بیش از ۷۵ درصدی تردد در محور‌های استان یزد دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در این مدت بیش ترین ورودی و خروجی در محور یزد_ کرمان و  پر ترددترین محور استان، محور نایین_یزد_ کرمان و بلعکس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار