از سیر تا پیاز صدور اینترنتی حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در یزد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، از اینترنتی شدن صدور حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری ، خبر داد.

محمد حاج صفری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش تردد و مراجعه حضوری به مراکز خدماتی، امکان صدور حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری به صورت غیر حضوری و اینترنتی فراهم شد.

او با بیان اینکه استان یزد، به عنوان استان پایلوت در صدور غیر حضوری حواله لاستیک بود، افزود: رانندگان و مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین پیش از این می‌بایست برای دریافت حواله لاستیک به صورت حضوری به محل پایانه بار در مرکز استان و انجمن‌های صنفی رانندگان در شهرستان‌ها مراجعه می‌کردند، که این اقدام علاوه بر صرفه جویی در وقت رانندگان، آن‌ها را کمتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌دهد.

حاج صفری ادامه داد: یکی از مزایای ثبت درخواست حواله لاستیک به صورت اینترنتی این است که به راننده اعلام می‌شود، باید به کدام عامل فروش لاستیک مراجعه کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://tirehavaleh.rmto.ir و ورود شماره ملی مالک و شماره هوشمند ناوگان مربوطه، نسبت به ثبت درخواست و دریافت حواله لاستیک اقدام کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار