توزیع ماسک و دستکش در لنده به صورت خانه به خانه

طرح توزیع بیش از ۲۰ هزار عدد ماسک و ۵ هزار جفت دستکش با حضور بیش از ۱۰ گروه جهادی در لنده آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد پاسدار مختاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به تلاش‌های خوب گروه‌های مختلف جهادی در این شهرستان گفت: بسیج و سپاه در شهرستان لنده با مشارکت بنیاد علوی و ادارات مختلف این شهرستان برای تولید ماسک و ضدعفونی معابر همکاری مطلوبی دارند. 
او افزود: ۱۰ گروه جهادی متشکل از ۱۰ تا ۱۵ برادر و خواهر کار توزیع بیست هزار ماسک را با رمز یا محمد رسول الله (ص) به صورت خانه به خانه در شهر لنده را آغاز کردند.
او با بیان اینکه در مرحله دوم نیز بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک در این شهرستان توزیع می شود گفت: گروه‌های جهادی شرکت کننده در این طرح شامل کانون هم اندیشی گام دوم انقلاب، بچه‌های آسمان، مسجد صاحب الزمان (عج) انجمن جوانان، کانون بسیج مهندسین کشاورزی، پایگاه‌های مقاومت حضرت رسول اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع)، امام موسی کاظم (ع)، شهید علوی نژاد، شهید غارتی نژاد و گروه‌های خود جوش مردمی نشان از عزم و اراده پولادین این گروه‌های جهادی در قالب جهادگران سلامت شهرستان لنده با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف از جمله بنیاد علوی و شبکه بهداشت و درمان است.
مراد مرادپور مدیربنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: بیش از ۱۵۰ بسته کامل بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا در روستای دم تنگ لنده توزیع شده است که این فرایند نیز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت.
مدیر بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: در چند روز گذشته نیز یک دستگاه سم پاش بزرگ برای اداره دامپزشکی شهرستان لنده خریداری شد و در اختیار اداره دامپزشکی این شهرستان قرار گرفت.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.