شما هم به این پویش دعوتین:

#خدمتم_تقدیم_به

در روزهایی که بیشتر مردم ایران با ماندن در خانه دست به دست هم داده اند تا کرونا را شکست دهند حالا پویشی جالب با نام " خدمتم_تقدیم_به " برای تقویت همدلی و غرور ملی ایرانیان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما می دانیم که در حال حاضر دارو یا واکسنی برای درمان کرونا وجود ندارد و تنها راه مبارزه با این ویروس ماندن در خانه است. از این رو پس از شیوع ویروس کرونا در کشورمان بسیاری از هموطنان عزیز به هشدارها توجه کردند و با ماندن در خانه تلاش کردند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس را بشکنند.

در حالی که بیشتر مردم در خانه مانده اند پزشکان، پرستاران و بسیاری از افرد در خط مبارزه با کرونا حضور دارند و بصورت شبانه روز برای ریشه کن کردن این بیماری در کشور تلاش می کنند. حالا که این عزیزان با تلاش خستگی ناپذیر و فداکاری مجاهدانه خود برای برگرداندن اوضاع کشور به حالت عادی تلاش می کنند یک پویش مردمی با نام " #خدمتم_تقدیم_به " در فضای مجازی به راه افتاده است تا هر یک خدمت و جهادشان در جبهه ملی مقابله با کرونا را به کسی که دوست دارند تقدیم کنند. همه به این پویش دعوت شده اند تا با یاری خداوند با تقویت همدلی و غرور ملی کرونا را شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
کادر درمان خیلی دوستون دارم
و براتون دعا میکنم تا همیشه سلامت باشید
فقط میتونم بگم خسته نباشید واقعا خیلی زحمت میکشید
نوکرتون پریناز
آخرین اخبار