کرونا فرصتی برای روی آوردن به فروشگاه های اینترنتی معتبر

رئیس پست شهرستان مهریز گفت: یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا روی آوردن به فروشگا‌های اینترنتی معتبر است.

کرونا فرصتی روی آوردن به فروشگاه های اینترنتی معتبرحسن فتاحی رئیس پست شهرستان مهریز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: باتوجه به ضرورت قرنطینه خانگی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، یکی از بهترین راهکارهای قطع زنجیره انتقال این ویروس، استفاده از فروشگا‌های اینترنتی برای خرید کالای های ضروری و مورد نیاز شهروندان است.

او افزود: شهروندان توجه داشته باشند که از سفارش مرسولات و خرید‌های غیرضروری بپرهیزند زیرا این امر سبب ایجاد حجم ترافیکی بالا در توزیع مرسولات پستی می‌شود.

فتاحی اظهارداشت: اداره پست  شهرستان مهریز از ابتدای سال جدید به غیر از اولین روز فروردین با انجام کشیک‌های مستمر آماده ارائه خدمات به همشهریان است و موزعین پستی و کارکنان این اداره تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در خصوص قبول و توزیع مرسولات پستی انجام می‌دهند.

رئیس اداره پست مهریز با بیان اینکه شهروندان حدالمقدور از مراجعه حضوری به اداره پست مهریز بپرهیزند، تصریح کرد: همشهریان عزیز برای پیگیری مرسولات پستی خود به سامانه پست به آدرس www.post.ir مراجعه کنند و منتظر دریافت کالا‌های خود باشند.

او در پایان اضافه کرد: اولویت اصلی اداره پست شهرستان مهریز، حفظ سلامت مردم و به حداقل رساندن شیوع این بیماری انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح این شهرستان است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار