در ۷ روز نخست سال ۹۹؛

تخلیه کالا در بندر امام خمینی (ره) از ۲۰۰ هزار تن فراتر رفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: حدود ٢۶٣ هزار تن انواع کالا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شد.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیرو‌های عملیاتی در این مجتمع بزرگ بندری، ٢۶٢ هزار و ٨٣٣ تن انواع کالا که به وسیله ٨ فروند کشتی به این بندر حمل شده است، تخلیه شد.

او با اشاره به اهمیت نقش بندر امام خمینی (ره) در زنجیره‌ی تأمین کالا‌های اساسی کشور بیان داشت: به منظور تسریع در روند خروج این نوع کالا‌ها، تاکنون در حدود ٢٠٣ هزار تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

دریس تصریح کرد: ۵ فروند کشتی از کشتی‌های ورودی در روز‌های اخیر، حامل کالا‌های اساسی بودند و ١٠٣ هزار تن انواع کالای اساسی به دنبال تلاش‌های مستر و بدون وقفه نیرو‌های عملیاتی این بندر تخلیه شده است.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، طی ١٢ ماهه سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون تن کالا‌های نفتی و غیرنفتی با برخورداری از امکانات مهیا و تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.