آنالیز اطلاعات تردد خودروهای سطح شهر یزد با دوربین های کنترل سرعت

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: تردد شهری خودرو‌ها در شش روز اول فروردین ماه امسال نسبت به شش روز نخست اسفندماه پارسال، ۳۸ درصد کاهش داشته است.

آنالیز اطلاعات تردد خودروهای سطح شهر یزد با دوربین های کنترل سرعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد در جلسه ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونای یزد گفت: براساس نتایج آنالیز اطلاعات دوربین‌های کنترل سرعت و پلاک خوان شهرداری یزد، تردد درون شهری خودروها در شش روز اول فروردین ماه امسال نسبت به شش روز نخست اسفندماه پارسال، ۳۸ درصد کاهش داشته است.

بیکی با بیان اینکه در این مدت همچنین تعداد خودروهای عبوری در سطح شهر کاهش ۲۴درصدی داشته است، افزود: ارائه گزارش ماهیانه از تردد‌های ثبت شده و مقایسه آن ها با تردد در ماه‌ها و روز‌های مختلف از مهمترین مزایای این سامانه است.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد ادامه داد: این سامانه همچنین قابلیت ارائه گزارشی از تعداد پلاک‌های منحصر به فرد عبوری در سطح شهر، به تفکیک پلاک هر استان را دارد.

ارائه گزارش نحوه تردد و تعداد تردد پلاک‌های بومی و غیربومی در سطح شهر، ارائه گزارش تردد‌های غیر معمول و زیاد برخی از خودرو‌ها در سطح شهر و پیشنهاد ارسال پیامک هشدار برای رعایت محدودیت‌ها از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه توسط سازمان فاوا بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.