رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

انجام ۹۷۲ ماموریت مرتبط با کرونا ویروس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اعزام ۹۷۲ ماموریت و دریافت ۳۸۸۶ تماس مشاوره‌ای در ارتباط با کرونا خبر داد.

دکتر امین منصور؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از هفتم اسفند ۱۳۹۸ تا امروز هفتم فروردین ۹۷۲ مورد ماموریت انجام شده و در این مدت ۳۸۸۶ نفر از خدمات مشاوره‌ای پزشکان و کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شده اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در منطقه ۶ دستگاه آمبولانس ویژه به همراه تکنسین‌های تیم واکنش سریع در مجموع سه شهرستان برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا به صورت ویژه برای بیماری کرونا تجهیز شده اند، افزود: اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان از مجموع ۹۷۲ ماموریت با موضوع موارد مشکوک به کرونا ویروس تعداد ۲۲۷ مورد را توسط تیم‌های واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام کرده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده در خصوص اعزام بین بیمارستانی بیماران مشکوک به کرونا به مرکز درمانی طالقانی و لزوم انتقال این بیماران با کادر درمانی آموزش دیده، اورژانس ۱۱۵ این مهم را بر عهده گرفته است و در این مدت ۱۶۸ ماموریت اعزام بین بیمارستانی برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا انجام داده است.

گفتنی ست مرکز آموزشی درمانی طالقانی آبادان بعنوان بیمارستان مرجع، پذیرش دهنده بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌باشد.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.