فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

عملیات دفاع بیولوژیک در شاهرود اجرا می‌شود

سرهنگ محمد خوش‌قدم از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود اجرا می‌شود، گفت: در این عملیات ۳۴ نقطه شهر شاهرود و ۵۰ نقطه در سطح شهرستان مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه اجرای این عملیات روز شنبه ۹ فروردین ماه هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: در این عملیات که با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود انجام می‌شود بسته‌های بهداشتی نیز بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه هدف از این عملیات کم کردن رشد صعودی شیوع ویروس کرونا و تأثیرگذاری در حوزه سلامت شهرستان است، ابراز داشت: همراهی مردم و اقشار و گروه‌های مختلف در این امر با ضدعفونی محل زندگی و ماندن در خانه می‌تواند به ریشه‌کنی زودهنگام آن کمک کند.

خوش‌قدم با بیان اینکه این عملیات ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، اضافه کرد: شهروندان نیز می‌توانند اقدام به ضدعفونی محل زندگی در منازل و آپارتمان‌ها و اماکن عمومی کنند تا ضمن مشارکت در این عملیات مشارکت بتوان این ویروس منحوس را شکست داد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار