آغاز رزمایش پدافند بیولوژیک برای مهار کرونا

به منظور مهار ویروس کویید ۱۹ رزمایش پدافند بیولوژیک به یاد شهدای مدافع سلامت در یزد آغاز شد.

آغاز رزمایش پدافند بیولوژیک برای مهار کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رزمایش دو روزه پدافند بیولوژیک به یاد شهدای مدافع سلامت امروزشنبه ۹ فروردین ماه با حضور جمعی از مسوولان، سپاه پاسداران و نیروهای مقاومت بسیج در محل تیپ ۱۸ الغدیر یزد آغاز شد.

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم در روزهای نهم و دهم فروردین ماه جاری رزمایش میکروبی اجرا می‌کند.

این رزمایش با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز شد و سپس گروه های خودرویی و موتوری با استفاده از تجهیزات موتوری و دستی به طرف شهر حرکت کردند .

رفع آلودگی و گندزدایی از بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان اولین مرکز درمانی درگیر با بیماری کرونا و پذیرایی از بیماران و سایر مکان‌های عمومی صورت گرفت .

همچنین فردا  به صورت غیرمتمرکز با همت بسیجیان و پاسداران نواحی ۱۲ گانه  مقاومت بسیج  در استان یزد نسبت به رفع آلودگی اقدام می‌شود.

تاکنون در ۱۰ شهرستان‌ استان فعالیت‌های پیشگیری تاکنون انجام شده است و بر حسب وظیفه ماموریت ها با جدیت ادامه دارد.

این رزمایش با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه شامل تیپ  ١٨ الغدیر، نواحی مقاومت بسیج، مراکز آموزشی آیت‌الله خاتمی و شهید صدوقی ، مرکز پهپاد نبی اکرم(ص) و مرکز آموزشی رزم مقدماتی ولی‌عصر(عج)  پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار