ابلاغ جدید معاونت علمی رئیس جمهور به پارک علم و فناوری البرز

مدیرروابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: حکم معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در خصوص نمایندگی در کمیته ارزیابی استاندارد سازی محصولات دانش بنیان استان البرز به پارک علم و فناوری البرز ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: حکم معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در خصوص نمایندگی معاونت علمی و فناوری در کمیته ارزیابی استانداردسازی محصولات دانش بنیان استان البرزخطاب به پارک علم و فناوری البرز ابلاغ شد.

او افزود: در این حکم ابلاغ خطاب به دکتر عطاء الله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز آمده است؛ در راستای تفاهم نامه شماره ۹۰۲۲۵/۱۱ مورخ یازدهم فروردین ۱۳۹۵ فیمابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص توسعه نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان و بند ۶-۱-۲-۲-۲ شیوه نامه اجرایی صدور گواهینامه انطباق (COC) و محصول (COP)، با عنایت به مراتب تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کمیته ارزیابی استاندارد سازی محصولات دانش بنیان استان البرز منصوب می‌شوید.

مهدوی گفت: در ادامه این ابلاغیه آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال با هم افزایی و توسعه تعاملات در پیاده سازی قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط موفق و موید باشید.

او افزود: شیوه نامه اجرایی صدور گواهینامه انطباق محصول و نشان دانش نماد ویژه محصولات دانش بنیان سال ۹۶ بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و سازمان ملی استاندارد، تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به حضور میدانی در زیست بوم‌های مختلف دانش بنیان کشور بر ضرورت توسعه نظام کیفی­ سازی محصولات و اقتصاد دانش­بنیان تاکید دارد.

او  با بیان این که یکی از محور‌های این توسعه کیفی، قرار دادن محصولات دانش‌بنیان زیر چتر یک نظام استاندارد سازی واحد است، افزود: استاندارد بودن محصولات دانش‌بنیان و تدوین سازوکار‌های خاص اعطای گواهی استاندارد به این محصولات می‌تواند گام مهمی در باز شدن در‌های بازار مصرف به روی این کالا‌های فناورانه باشد و این مسئله موجب می شود که روند تجاری سازی و فروش بیشتر کالا‌های ایران ساخت و دانش بنیان تسریع شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.