تولید موادضدعفونی بدون اتانول در پارک علم و فناوری البرز

خط تولید محلول ضد عفونی کننده فاقد اتانول در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خط تولید محلول ضد عفونی کننده فاقد اتانول روزانه با ظرفیت تولید پانزده هزار لیتر در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی شد.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به توانمندی‌های پارک علم و فناوری البرز گفت: در حال حاضر ۶ شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز با توجه به نیاز کشور برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند و با همت بالا برای حل مشکلات کشور در شرایط کنونی تلاش می‌کنند.

او افزود: فناوری اصلی ما بر مبنای ضدعفونی کننده های بدون الکل بوده که اثر خشک کنندگی پوست، کم بودن دوام پایداری، تحریک سیستم مخاطی بدن را در فضاهای تحقیقاتی نداشته باشد و در حقیقت ضدعفونی کننده های فاقد الکل دست و سطح، نسل نوین ضدعفونی کننده ها هستند که هر چند در مقایسه الکل سرعت عمل بیشتری دارد اما محصولات تاثیر بیشتر داشته و با سیستم های زیستی سازگا تر است.

مهدوی از اشتغال دوازده نفر در واحد فناور محصول فوق خبر داد و گفت: با فعال کردن بخش تحقیق و توسعه تلاش می کنیم هم از امکانات پارک علم و فناوری البرز و هم دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تجاری سازی ایده ها استفاده می کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.