مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۷۰ کیلومتر از محور‌های استان مجهز به سیستم روشنایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات نصب چراغ‌های سیستم روشنایی محور اردبیل سرچم محدوده پلیس راه خلخال گفت: اجرای عملیات روشنایی محور اردبیل سرچم بطول ۱۰ کیلومتر درحال اجراست.

او تصریح کرد: ۷ هزارو ۴۲۱ عدد چراغ روشنایی در تونل‌ها و جاده‌های استان اردبیل بصورت طولی و نقطه‌ای نصب شده و درحال بهره برداری است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با ابیان اینکه درجهت افزایش ایمنی محور‌ها ایجاد روشنایی بصورت نقطه‌ای در نقاط حساس و حادثه خیز در اولویت کاری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل است گفت: هم اکنون در بیش از ۱۰ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل سیستم روشنایی بصورت نقطه ایجاد شده است.

قلندری، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز که در این بازدید حضور داشت ایجاد سیستم‌های روشنایی محور‌ها را باهدف ارتقای ایمنی راه‌ها بسیار مهم دانست و بر تسریع در روند اجرائی و تکمیلی این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.