ورود به مناطق حفاظت شده کرمان ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: ورود و تردد در کلیه مناطق چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست این استان شامل اثر طبیعی ملی، پارک ملی، مناطق حفاظت شده، پناهگاه‌های حیات وحش و مناطق شکار تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرجان شاکری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از ممنوعیت ورود و تردد در مناطق تحت مدیریت این اداره کل خبر داد.

 او افزود: بنا به دستور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان و به منظور حفظ سلامت شهروندان و هم استانی‌ها، بازدید از پارک ملی خبر و پناهگاه‌های حیات وحش روچون، دربند، مهروییه، و نیز مناطق حفاظت شده‌ی سعدی کرمان، بیدوئیه بردسیر، مناطق انجرک رابر، گودغول سیرجان، نودرهنگ رفسنجان، شهربابک و دهج شهربابک، مارز قلعه گنج، سنگ مس بم، کوه شیر بم، زریاب بم و جیرفت، بحر آسمان جیرفت، کوه جوپار کرمان، کوه آسیاب کوهبنان و چاه کوچه کوهبنان و زرند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

شاکری تصریح کرد: بر اساس این اطلاعیه از هم استانی‌ها و هموطنان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در مناطق ذکر شده، مخصوصاً در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) جدا خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

ورودبه مناطق یاد شده تا اطلاع ثانوی و حتی روز‌های بعد از نوروز تا اطلاعیه مجدد و اعلام از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.